Autamme julkisen sektorin asiakkaitamme vastaamaan rakennemuutoksien tuomiin haasteisiin, kasvattamaan ja ylläpitämään alueen elinvoimaisuutta sekä rakentamaan kestävää kilpailuetua ja asiakasymmärrystä.

Ota yhteyttä, niin keskustellaan, miten Capful voi parhaiten auttaa sinun organisaatiotasi.  

 

link 

Rakennemuutoksen tukeminen

Suuret julkisen sektorin muutokset vaativat uudenlaisia ajatuksia ja toimintamalleja. Asiakkaan ymmärtäminen, yhteinen visio, isojen kivien löytäminen ja kumppanuusstrategiat ovat eräitä rakennemuutokseen liittyvistä avainsanoistamme. Lue lisää...

alueiden elinvoimaisuus 

Alueiden elinvoimaisuus

Suurten rakennemuutosten vuosina kuntakenttää ravistellaan. Elinvoimaisuus nousee keskiöön. On osattava nivoa yhteen elinvoimaisuuden tärkeimmät osa-alueet: terve talous, vetovoimaisuus, toimintaympäristön kehitys, yritysten kilpailukyky, yhteisöllisyys ja palvelut. Lue lisää...

Järjestöjen toiminnan kehittäminen 

Järjestöjen toiminnan kehittäminen

Sovellamme laajaa yritysten liiketoiminnan kehittämisosaamistamme myös järjestökentän kehittämiseen erinomaisin tuloksin. Teemme strategia- ja kehittämistyötä myös järjestö- ja säätiöpohjaisten toimijoiden sekä työmarkkinajärjestöjen kanssa. Lue lisää...

kilpailuetu julkiset (koulutus) 

Koulutusorganisaatioiden kilpailukyky 

Koulutuksen rahoituksen leikkaukset ja kasvava kilpailu pakottavat koulutusorganisaatioita määrittelemään yhä tarkemmin toimintansa suuntaa. Alaa muokkaavat kehitystoimet ja eri organisaatioiden yhdistymiset tuovat omat paineensa ja muutostarpeensa. Lue lisää...

strateginen ennakointi 

Strateginen ennakointi

Toimintaympäristön muutosnopeus kasvaa. Taloudelliset, teknologiset, poliittiset, sosiaaliset ja ekologiset muutokset ovat monitahoisia. Onko organisaation rooli katoamassa vai onko muutoksissa enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia? Kun ongelma tai mahdollisuus on kasvanut riittävän näkyväksi, voi olla liian myöhäistä reagoida. Lue lisää...

digitalisaatio 

Digitalisaatio

Digitalisaatio rikkoo perinteisiä toimialarajoja, muokkaa arvoketjuja ja muuttaa toimintatapoja. Osa organisaatioista ryhtyy digimurroksen edessä viivytystaisteluun. Osa hyödyntää etunojassa digitalisaation potentiaalia uudistamalla sisäisiä prosesseja ja asiakkaan palvelua, luomalla uusia digitaalisia toimintakonsepteja. Lue lisää... 

asiakasymmarrys 

Asiakasymmärrys

Julkisella sektorilla on lähdetty kehittämään asiakaslähtöisyyttä. Keinoina tässä on käytetty niin palvelumuotoilua kuin kokeilutoimintaakin. Palvelujen käyttäjät otetaan yhä useammin mukaan ideoimaan palveluja, ja heidän tarpeitaan kartoitetaan palvelujen kehittämiseksi. Lue lisää...

helm 

Johtamisjärjestelmät

Näkemyksellinen strategiakaan ei riitä tukemaan organisaation strategisen tahtotilan saavuttamista ellei sitä saada vietyä käytäntöön. Tämä edellyttää strategian kiteyttämistä ja viestimistä niin selkeästi, että kaikille organisaationjäsenille muodostuu riittävän tarkka ymmärrys toivotusta suunnasta ja siihen liittyvistä toimenpiteistä. Lue lisää...

Nimi*

Yritys

Sähköpostiosoite*

Puhelinnumero

Viesti

Pakolliset kentät ovat merkitty *:llä

Sulje